kli kli kli

Blir till att vab:a i en vecka :( . Prickigkorven Elsa kommer ju inte få gå till förskolan någon dag denna veckan.
Idag ska vi försöka med potatismjöl (som jag fått tips om på fb) och så hoppas vi på ett par timmars sömn. Fy vilken natt, inte mycket sömn för mig och Elsa. Fattar inte att Kent kan sova när det ligger en brevid och gnäller. Men tur är väll det när han ska upp tidigt.

Nu ska de stora först köras till skolan. Hoppas ni får en bra dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej!



Är inom är ibland och läser lite..fin blogg du har!!



Jo,på apotek i Norge får man köpt något som heter vitvask,det använde jag på mina två barn som hade det samtidigt..det fungerade verkligen!Kan verkligen rekommendera det..

Nu väntar jag på ett utbrott av vattkoppor runt här så min minsta kan få det...är så gott när det gjort



Lycka till vidare!

2011-04-12 | 06:30:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!