Någon som vill vara med???

Ja snart är det Maj och det första nya gymmet i Tanum öppnar :)

Jag vill (VILL) börja träna, och då menar jag inte bara någon gång i veckan utan på riktigt. Jag vill få bort min trötthet och börja må bättre. Men jag är feg, hahahaha, vill inte gå ensam.
Så finns det någon därute som också vill börja träna, eller kanske fortsätta träna, men inte heller vill gå själv???


Nu när jag satt här och skrev så tog jag tjuren vid hornen och blev medlem på Westcoast, tjohoooo! Nu finns det INGEN återvändo!!
SÅ kom igen nu och gör detsamma!! Nu kör vi!!

Guuuuud vad ska gubben säga???? ......... 299:- fattigare varje månad.... ups.... Jaja jag kommer väll i alla fall ha en som sparkar iväg mig så det blir någon nytta för pengarna.

Så imorgon ska det köpas sportbh :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


isa

Hejja dig!! Jag skulle gärna ha tränat med dig. Har samma problem med att inte vilja träna ensam.... Skit, att vi bor så långt från varann:(

Lycka till och Kram/ Isa

2011-04-20 | 11:51:54
Carro

Jag skall också anmäla mig dit Ååå jag vill gärna träna med dug gumman!

2011-04-20 | 21:03:29
Emma

Då måste ni bara testa min favvoboxinstruktör Pia. Hon är GRYM!

2011-04-20 | 22:00:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!