PINSAMT!!!

Fy jag vill bara gräva ner mig!!!!! Igår var jag på rekryteringsträff på arbetsförmedlingen. Lite företag som behövde sommarjobbare. Man behövde inte presentera sig för alla och det var vissa som jag då inte tänkte prata med. Men då kommer en av personalen på ams och övertalar mig (fråga mig inte hur, måste ha varit med tvång) att prata med dem på Burger King!!! Jaja tänkte jag, bara att bita ihop. Men då från ingenstanns kommer en tjej från Strömstadtidningen och frågar om det är ok att ta ett kort. Och vad svara jag då.... Jo, JA!!! IDIOT!!!!!! Så troligtvis finns jag med i tidningen i morgon som sökande på Burger King...... Jag vill bara försvinna från denna planeten, nu!!!

Så håll utkik mina vänner, hahahahaha. Tjockisen som vill äta gratis det är jag, hahahahahahaha.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!