Satte i halsen

Efter BB )ja jag kan inte låta bli att se på det) så började detta nya program, RuPaul´s drag race. Hahahaha jag blev sittande med öppen mun och trodde inte mina ögon. Varför finns inte dessa underbara roliga människor här, hahaha. Jag vill inte prata illa om folk men jag blev rädd när jag såg henne/honom , trodde det var en rymdvarelse. Varför ser han inte att han ser förjäklig ut som kvinna!!????

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Åh, det var han som spottade i reklamen. Var det roligt att se annars? Jag bör antagligen kolla antar jag:)

2011-04-04 | 09:40:48
Kristina

Ja vad ska man tycka; amerikanska diviga drag queens, hahaha.

2011-04-04 | 09:50:59
http://frutonskog.blogg.se/
Helena

Får nog kolla på det där!:)

2011-04-05 | 10:02:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!