Tröttheten håller i sig ???

Idag har jag nästan blivit tvungen att använda mig av tandpetare för att hålla upp ögonen. Jag fattar inte!!!??? Varför är jag så trött HELA TIDEN??? Lästa i en bok att man kan ha för lite av något ämne och då blir man jättetrött. Funderar på att kolla upp det. Tänk om det är så lätt att jag bara behöver en liten tablett varje dag.

Fick två aprilnyheter på posten idag (House of Lola), en som jag ska ha sen och en som Jonathan ska ha i sommar. Funderar på att ta min på mig i morgon till kyrkis :)

På fredag hoppas jag på att få göra mig fin, eller rättare sagt låta Helena göra mig fin :) . På kvällen blir det visning av kläder, House of Lola såklart, sen blir det till att festa till lite med tjejerna.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Ja! Ta på dig nyheten och ja! Kom och gör dig fin hos mig, har ideér på lut!:)

2011-04-06 | 20:47:08
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!