Bla, en röd drink

Sen sist så har det hänt en massa, både tråkiga och roliga saker.

Vi har haft en mysdag hos mamma. Barnen fick åka moppe med morbror, vi fick god mat, jag fick ryktat av mammas vildhäst och skaffade mig stora blåmärken innanför låren efter en ridtur.

Fått veta att det inte blir någon resa till Lycksele, påsken blir helt enkelt inte alls som vi hade planerat. Sura och ledsna miner här hemma. Tänker inte säga mer än så, är bara så besviken på allt.
Alla som känner mig väl förstår att jag kan bli jävligt sur, denna gången blev jag det. Därför irriterade jag mig på i stort sett allt den dagen bla dumma meningslösa töntiga kommentarer. Jaja, dagen tod ju tillslut slut och jag vaknade upp till en mycket bättre dag :)

Soliga dagar där de bleka vinterbenen har fått bekanta sig med vårsolen :)

Haft en trevlig spelkväll hos goda vänner där det bjöds på både påskgodis och alkoholdrinkar.
Vad är en sann vän?? Jo en som bjuder på godis när man är i nöd med stort N ;) , hahahah. Tack Carro <3




För er som undrar. Påsken är räddad :) . Party party party!!! Och jag kommer ha sketasköj!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Oj, då förstår jag varför du inte svarade på min fråga häromdagen ang om ni skulle till Lycksele. Sorry, visst ju inte.Tråkigt.

Visst är det bra med vänner som förstår en när man är i nöd, hihi...kanske ses i påsk. kram

2011-04-20 | 17:46:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!