Socialt, prickigt och dragande

Har tydligen varit i tidningen i torsdags enligt grannen :( , inget jag vill se eller tänka på.
Torsdagen förgyllde jag istället på kyrkis i vanlig ordning :) .
Ett av sällskapen där var ju Arendalligan, Helena och Hedvig.

 

Detta sköna gäng besökte vi även på fredagen. Jag gjorde naglar (som jag tyvärr inte tagit kort på, med det finnns på Helenas blogg) och barnen fick lekt av sig i flera timmar.
Kvällen fortsatte socialt men utan barn och gubbar. Fyra tjejer i en liten stuga vid sjön :) . Mycket prat om ditten och datten, bla kom jag fram till att jag fått en jäkla mensfinne till... på näsan!! Carro kom fram till att det var skitstjärnklart osv.... Trevligt som tusan i alla fall.



Men se, en nagelbild blev det ju också!!

Idag har Kent gått helt loss på träden, ja de få träden vi nu har.... eller hade menar jag ju. Den ruttna alén är nu borta. Jonathan drog grennar till förbannelse, Cornelia var i väg till kompis och kom först i slutet och Elsa sov mest i vagnen (förklaringen varför märkte vi senare när vi fick av henne kläderna, vattkoppor!!)
Vi (läs Kent) fick också ordnat en del i hönsgården, bla lagat grinden och fixat fler reden.
Jag har också dragit en massa grenar och skit, mest för att bevisa för Kent att jag kan trots naglarna ;). Var ju inga problem!




En liten film på Kent och grannen som tar ner sista trädet. Inget roligt men jag lägger upp det i alla fall :P



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Vilken tidning var du med i? :) Finfina kort Kristina!

2011-04-10 | 21:20:38
Linda

Det va ett segt träd =D

2011-04-17 | 22:09:16
http://alltforminabarn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!