2 veckor har gått ;)

Visst är ni väll nyfikna??!!! Nu var det två veckor sen som jag sa att jag hoppades på något, att jag nu skulle ge allt.
Jag har nu i två veckor ätit enligt LCHF!! Funkar fint :) . Min största omställning är att jag ska äta 5 gånger om dagen. Jag har innan ätit högst 2 gånger om dagen :S .
Har inte kommit igång med träningen som jag vill än men hoppas att det ska funka bättre när jag börjar jobba på nya stället :) .
Har varit sockerberoende och detta oroade mig när jag skulle börja. Skulle jag må dåligt??!! NEJ, jag har mått toppen och inget sötsug. Det hela har med mattiderna att göra. Det är när man är hungrug som sötsuget kommer smygandes.

Det ni mest av allt vill veta är väll om jag har gått ner något??!! Visst har jag det, -3 kg ! Och då äter jag grädde varje dag :) , haha

Jag kan också säga att jag är mindre trött, underbart!

Socker är farligt !!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Åå ni är då duktiga gumman!! Snart så kommer träning igång för fullt!!! Lovar hihi Kramisar

2011-08-10 | 08:05:47
Helena

Så himla kul!:) Det kommer bli shopping i 2 storlekar mindre för dig när vi åker! Puss♥

2011-08-10 | 08:23:14
http://arendalirl.blogg.se/
Evelina

Va duktig du är!!!

2011-08-10 | 09:17:50
Louise

Grattis , vad roligt!! O roligare blir de ju när man ser att det händer ngt :) kram

2011-08-12 | 22:33:59
http://lece.blogg.se/
Linda

GRYMT!! Keep goning!

2011-08-13 | 10:53:13
http://alltforminabarn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!