Äckligt grönt slem i mitt huvud

Jag har blivit förkyld. PANG sa det och så nös jag om och om igen och då drog allt igång... Ont i halsen, snor i hela huvudet (känns det som i alla fall) och röda ögon. Jag har INTE tid med detta!!! I morgon åker vi till Örebro och ska vara sådär äckligt kära, titta varandra ljupt in i ögonen, pussas titt som tätt och hålla handen så hela världen ser att vi hör ihop. Men inte tror jag gubben vill titta i dessa rödsprängda ögon, pussas på en mun som är äckligt nära snorfabriken och hålla i handen som oskyldigt kliar den snoriga näsan...

Jag ska ju också visa mitt rätta jag på House of Lola träffen. Få träffa alla andra säljare och framförallt min handledare. Jo det kommer ju se snyggt ut. Gaahhh jag dööööör!!!

Jag ska packa ner nässpray, ipren och näsdukar!!! Thohooo!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Otrivin comp (stoppar rinnet och botar nästäppan) och Alevdon+Ipren 3ggr per dygn borde göra susen. Otrivinen är nog den bästa jag provat vid förkyldning, rena dundret!!

Ha nu en jättetrevlig helg =)

2011-08-11 | 20:52:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!