Bloggen kom lite åt sidan

 Har haft fullt upp de sista dagarna, jobb, träning, familjen, kalas, House Of Lola-visning, skoshopping och skolstart.
Så bloggen har fått vila. Men denna veckan ska jag bara jobba 3 dagar, mån+lör+sön, så jag hade allt tänkt lägga lite mer krut på bloggen då :) .

Idag började skolan igen och Cornelia gör sin första dag i 1:an, nu har man TVÅ "riktiga" skolbarn , konstigt när jag bara blir yngre och yngre ;) . Tycker det är jätteskönt att skolan drar igång igen, barnen får mer rutin och man slipper klagomålen "det finns inget att göra" hela dagarna. Nu får de leka av sig och är lagom trötta och lugna när de kommer hem.

Nu måste jag krypa ner i sängen en stund och ladda för dagens/natten jobb, idag börjar jag redan kl 16.00 och slutar i morgon kl 8.00 .

Pöss å hajj

Ps: I morgon är det vägning igen , hoppas hoppas hoppas att det visar minus.... Ds
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!