Dagens måste-göra-lista

  • Hälsa på Helena (var så längesen nu och jag har ett måste-träffa-Helena-begär som måste stillas, haha)
  • Tillaga hel kyckling i lergrytan
  • Få till en liten vila då jag ska jobba i natt (funkade skit eftersom idioten JAG hade tagit med mig telefonen upp)
  • Packa för Örebroresan
  • Ta fram kartor till hotellet och kickoffplatesen för House of Lola* (längtar så det gör ont på att få se de nya kläderna)
  • Städa upp lite här hemma så barnvakten/hundvakten Carro inte behöver gå i skiten**.
  • Handla in mat till barnen och Carro*
  • Åka till jobbet (sista natten i Fjällbacka)




    *
    Hoppas jag Kent kan göra
    ** Hoppas jag vi kan göra tillsammans
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maggan

Ha nu en riktigt mysig resa,bara njut av att va barnlediga.Så mysigt att bara få va tillsammans utan barn,sitta och äta en god middag i lugn och ro.Hoppas ni får en underbar resa.

2011-08-12 | 08:08:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!