Förvirrad

Ringde Kent och skällde på honom och sa åt honom att komma hem och krama på mig. Dumma dumma karl, grrrr. Att han bara har mage att göra såhär mot mig och barnen.........

Vaknade nyss, tredje natten gjord. Men vaknade arg och med oro i magen.
Jag hatar att drömma sånna här drömmar........ Allt känns verkligt när man vaknar. FY!!






Något annat som spelar mig ett spratt nu är att jag uppenbarligen gör saker i sömnen.
Tex jag sover med öronproppar på dagarna.Innan jag somnar stoppar jag i dem, men när jag vaknar ligger de snyggt och prydligt på nattduksbordet.

Idag vaknade jag upp på Kents sida av sängen. Jag hade också tagit med mig mobilen och lagt den på Kents
nattduksbord!!???


Skulle helt klart vilja haft detta filmat :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!