Hallåj. Vad har man gjort det sista då? Jo...

picsin1313879144 (MMS)

Hallåj. Vad har man gjort det sista då? Jo man har hjälpt Carro att flytta. Det var bara jag och hon, men det gick kanon. På 4 timmar var alla möbler och lådor i rätt hus :) . Det som tog sin lilla tid var ihopsättning av vissa möbler och piffet. Men efter en dag med 14h tillsammans så fick vi allt till det. Ska bli så roligt att ha henne nära. Vad har jag gjort mer då? Jo jag har ordnat familjekalas för Cornelia. Som tur är räknas Carro in som en i familjen och fyller upp i all frånvaro. För vissa andra åker bort eller prioriterar annat framför hennes kalas. Måste faktiskt säga att jag och Kent kände oss misslyckade.... Men vi ska försöka få till ett bra barnkalas istället. Nu sitter jag på jobbet och ska försöka stänga ögonen en stund medans man kan. Puss och Hej!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


svåger´n

40 min sen var väl inte så farligt. när det var lite missuppfattningar i med tider men vi kom i alla fall och det var trevligt. man får tänka positivt

2011-08-27 | 23:56:50
Frun

Svåger´n jag menade inte dig. Vi uppskattade verkligen att ni kom :) .

2011-08-29 | 15:47:47
http://frutonskog.blogg.se/
Carro

Tack älskade vänner!! Gillar er så mycket å ni betyder så mycket för mig puss puss

2011-08-29 | 20:13:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!