Nu är vi påväg :) . Vi har redan varit med...

imag0686_1313162 (MMS)

Nu är vi påväg :) . Vi har redan varit med om grejer. Nästan när vi kommit till gränsen till Dals-Ed så hörs ett skrapande ljud på taket och så ropar Kent till "fan dom ja! Vi får vända!" . Jag: "???" Kent: "Jag hade glömt att jag lagt mina solglasögon (sånna med Kent-ser-dåligt-glas i, alltså dyra) på taket. Vi hittade dem liggandes på vägen, fodralet lite öppet och en pytterepa på ena glaset. helt otroligt att de legat kvar på taket så länge. I övrigt så är detta terapi för mig, att sitta brevid Kent som kör i 80! Jag får krupp! Men det är många fina hus att titta på längs vägen ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gardoda

Site was very helpful. thank you

2011-11-06 | 09:59:09
http://gardoda.blogcheapster.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!