Svullen vikt

Vikten denna veckan visade - 700g . Är jag bitter för det ?? Nej, jag vet varför den inte visar ett helt kg. Jag är inne på min andra mensdag och då vet ni ju alla tjejer att man sväller upp. För er killar som inte vet så kan kvinnan gå upp ett par kg under sin mensperiod.

Så nu står jag på - 3.7kg


Har jag något mål??? Jepp. Jag vill gå ner 17kg och jag har fram till jul på mig. Kanske vill jag ner mer efter det men just nu känner jag att det är en vikt som jag skulle känna mig nöjd med.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Duktigt kämpat, många brukar ju gå upp 1-1,5 kg vid mens så vem vet du kanske får ett stort minus nästa vecka. Detta fixar du, håller tummarna...

2011-08-24 | 14:01:22
Frun

Ja jag oroar mig inte. Ställde mig på vågen förut igen efter att jag duschat och då visade det ytterligare - 500g . Så jag sammanfattar det med att jag hade 500g skit på mig eller att mina trosor vägde 500g i morse, hahahaha

2011-08-24 | 16:52:05
http://frutonskog.blogg.se/
mikaela

Eller så rakade du hönan...ha ha...sköja bara..

2011-08-24 | 20:51:29




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!