Tarzan och Jane

Ni skulle ha sett mig när jag steg in i vårat rum. Snacka om att tappa hakan, först vara knäpptyst men sen börja gapskratta. Är detta ett skämt??!!! Kent föreslog först att vi skulle gå ner och be om att få byta rum, men detta är ju "ones in a lifetime". När kommer vi hamna i ett djungelrum igen???? Hahahahahahaha Jag kissar nästan på mig!!!

Ja se själva!!


Kan ni föreställa er chocken när du kommer in till detta




Kolla in TAPETEN!!!! Var får man tag i en sån tapet??


Kent har öppnat skumpan som vi hade med oss. För säkerhets skull stog han i duschen. Och tur var väll det då korken flög all världens väg och grannarna troligtvis tror att vi har skjutit ihjäl någon. Vilken jädra smäll, hahaha


I morgon är vi redo att möta Örebro och jag ska äntligen få se nya House of Lola-kollektionen :)

Lovar att blogga mer i morgon, nu ska vi mysa ner oss och se på tv.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ellinor & Jocke

Hahahahaha!!! Tackar allra ödmjukast för att ni med dessa underbara bilder har livat upp en annars ganska slätstuken fredagskväll för oss Gillbergare. Vi hade hört nåt om Örebro... Visste inte att det var Tanzania ni åkt till!?!?

Grrrrrrrr...

2011-08-12 | 23:54:23
Evelina

Grrrrrr, vilket rum =D

Hoppas att ni hade en underbar helg! Mysigt att bara få åka iväg själva kan jag tänka.

Kram

2011-08-14 | 14:47:07




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!