Ett par timmar med Helena

Idag blev det en träff med Helena <3 . Där blev jag bjuden på brieost, mums. Fick köpt varsin grej till barnen som hon säljer av från förra säsongen (tyvärr ingen bild på det nu då jag redan vikt ihop det och lagt det i garderoberna) .


Hedvig kunde inte riktigt förstå varför jag skulle fotografera hennes  mustasch


Hon börjar bli så stor nu, min Cornelia


Helena visade stolt upp lilla Kringla som nästa sommar kommer bli mamma till Pelles avkommor :)


Elsa önskar sig nog en lekstuga mest av allt.


Ronja och Elsa är mitt uppe i en lek


Vad är det som har hamnat i fickan...??


Elsa och Ronja i lekstugan
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

Vill bara tacka för din ljuvliga blogg! Älskar att titta in här och få en smygtitt in i ditt liv och se alla underbara bilder.

Ha nu en fantastisk natt i ert djungelvrål till rum och älska varandra vettlöst och sanslöst under era dagar tillsammans i Örebro!

2011-08-13 | 00:43:52
Frun

Tack moster <3 <3

2011-08-15 | 23:46:40
http://frutonskog.blogg.se/
Stefandaniella

Very interesting & professional site. You done great work.





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!