Varför dömer ni mig, jag mår ju bra

Idag är det Tisdag och det var dax att ställa sig på vågen igen. Och visst visade den minus :) .

Såg att det står någon artikel om LCHF i Aftonbladet, de sågar det totalt. Jaja gör det då, jag skiter i det. Det funkar för mig och jag mår toppen. Jag har pratat med många som säger att "det funkar aldrig" eller "det enda rätta är att äta lite av allt". Antingen är det "tjockisar" som inte lyckats gå ner i vikt eller "smalisar" som inte har problem med vikten som säger så. De har väldigt svårt att glädjas åt att jag går ner i vikt. Jag var likadan. Blev jäkligt avundsjuk om någon gick på någon diet, eller vad ni vill kalla det, och gick ner i vikt. Själv blev man bara tjockare och tjockare. Ja då tänkte också jag att det kommer inte funka i längden de är snart runda igen, och så fortsatte jag äta som jag gjorde. Jag säger inte att detta kommer gå så långt som jag vill att det ska ( - 17kg), men jag tänker prova och jag mår bra av det, så snälla döm mig inte. Låt mig få prova och har ni inget snällt att säga så snälla låt bli.

Samma sak funkar ju inte för alla, vi är alla olika.


Men jag är nöjd!!
Nu har jag gjort fem veckor och står på - 5kg

Vad har försvunnit då?? Jo brösten :( och en del av kärlekshandtagen :). Träningen är till en stor hjälp och jag känner jag jag verkligen börjar komma igång nu.

Men kommer du aldrig äta kolhydrater (över 5%)??? : Jodå, en gång i månaden så äter jag vad jag vill :), sist blev det ju på resan till Örebro.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Kan inte förstå hur någon kan döma dig det är väl perfekt om detta funkar, vet att många av dem som dömmer och inte kan glädjas är de som inte har problem med vikten. Fy för att vara överviktig, lätt att säga: men det är väl bara att sluta och äta osunda saker, säkert, nej det är supersvårt. Hejar på dig och hoppas att du kommer de kilon du önskar:)

2011-08-30 | 22:13:26
Maggan

Tycker du är så duktig.Sen tycker jag även att du är så fin som du är.Alltid så glad och fin när jag ser dig.

2011-08-31 | 08:43:06
Frun

Mikaela: Ja vissa tror att det är så lätt, men det kan gämföras med att sluta röka eller snusa, det är inte bara bara. , Men heja heja på oss alla "tjockisar" en dag klarar vi det :)



Maggan: Men TACK!! Vad glad jag blir :)

2011-08-31 | 08:48:43
http://frutonskog.blogg.se/
Annelie Lönedal

Skit i vad folk tycker och tänker! De flesta är förmodligen bara avundsjuka över motivationen och engagemanget i alla fall.

Jag håller tummarna för dig! Och jag VET att LCHF funkar!

2011-09-04 | 15:46:26
Louise

Grattis vad kul! O kämpa på, jag kör ju viktklubb nu o hoppas att de ska göra mig smal :)

2011-09-05 | 22:54:50
http://lece.blogg.se/
Helena

Jag tycker att du är skitduktig!!!

2011-09-06 | 21:59:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!