Ang smärtan

Jag ringde vc igår. Och där sa de åt mig att återkomma i morgon om det inte var bättre. Idag är det mycket bättre så jag tror helt klart att detta var ett sätt för kroppen att säga att jag måste ta det lugnt. Stress helt enkelt.
Ang nacken så fick jag en tid senare i januari. Nu ska jag verkligen ta tag i detta. Tror jag mått bra i nacken högst 2 månader i sträck de senaste åren. Något måste ju vara galet??!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida Hedström

Skönt att det är bättre, känner igen det där när kroppen har sitt egna sätt att säga till när man har för mycket. Läser här ofta men är skit dålig på att kommentera:-( hoppas ni får en fin jul!

2011-12-21 | 10:35:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!