Det går i raketfart

Ujuj vad man har att göra VARJE dag nu innan jul. Visserligen är det mesta roliga saker, men det tar på krafterna. Har just avslutat min jobbhelg och är nu ledig fram till torsdag. Men ingen lugn stud där emellan inte. Idag började jag dagen med att avsluta ett utskick som vi i lokala styrelsen ska dela ut till alla föräldrar till barn på Backa skola. Vi var två som skulle göra den men pga av sjukdomar och brist på tid så fick jag göra den själv. Lite nerrvös för vad rekorn ska tycka om den är jag allt, haha. Men men, gillar hon det inte så får hon justera det själv, jag har gjort vad jag kunnat.

Ikväll när Kent kommer hem så ska vi lämna barn hos barnvakter och sen bege oss till TORP för att komplitera lite julklappar och köpa mat
I morgon, tisdag, blir det kanske julpyssel/bak med mamma och lillebror.
Onsdag är det julavslutning för barnen. I år har vi i lokala styrelsen klubbat igenom en avslutning i kyrkan. Förstår ni hur mysigt det kommer bli :). Mörkt ute, levande ljus inne och barn som sjunger julsånger.
På Torsdag väntar jobb igen
Fredag ska granen kläs, det sista ska städas, skinkan ska griljeras och uppesittarkväll på Bingolotto väntar. Ja dagen innan sitter vi alltid och spelar Bingolotto :)
Sen var det ju julafton och i år ska den firas tillsammans med Kents familj. Dagen efter är det min familj som gäller.
Och på måndag var det dags att jobba igen...

Så ja jag har att göra, men som jag sa innan så är det ju mest trevliga saker :). Man får försöka ta det så lugnt som det nu är möjligt, jag älskar trots allt julen. Någon Grichen är jag inte ;)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!