Kanske vet ni

Jag har ont, ibland så ont att jag inte kan röra mig och bara vill skrika.
Det gör ont när jag bla andas ut, när jag böjer mig ner, ligger på sidan, andas när jag har armarna uppåt...
Stället som det gör ont på är detta:



Liksom på sodorna om luftröret eller nått. Jag har inte gjort något som jag inte brukar, inte lyft tungt eller tränat.
Det gör inte ont hela tiden utan kommer som hugg.

Bör jag uppsöka läkare eller bara ta det lugnt???

(en till fråga. Jag har ofta ont i nacken, bla nu igen. Ska man kolla upp sånt eller är det bara att leva med eländet?? )
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Usch Kristina, det låter inte bra. Tycker absolut att du ska boka en tid på vårdcentralen och kolla upp det! Krya på Dig! Kram

2011-12-20 | 09:26:16
Elsa

Du ska kolla upp det!

/Blivande USK

2011-12-20 | 15:32:47
Cilla

Klart att du ska kolla upp det. Säger de att det inte är något, så är det ju bara bra. Det är påfrestande att inte veta.

2011-12-20 | 17:44:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!