Lusse hit och lusse dit

I söndags var det luciafirande i Bullaregården. Detta är något som föräldraföreningen fixar varje år. Det är sexorna som är det "riktiga" luciatåget men alla barn som vill får vara med. Efter detta är det dans runt granen, lottförsäljning, fika och annat smått och gott. Jag missade tyvärr detta i år eftersom jag satt på en buss från Köpenhamn. Men familjen hade gott sällskap av Carro, Krille och Fenix.

Elsa var med i tåget och jag kan allt tänka mig att hon försökte sjunga med i alla låtar


Fikastund


Dans runt granen


Tomten kom och delade ut paket


Fenix och Krille



Idag på den riktiga Luciadagen så bjöd Elsas förskola på lueesetåg på morgonen. Jag fick sluta en halvtimme tidigare så att jag hann dit. Verkligen glad att jag har så goa arbetskamrater som ställer upp i vått och tort.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Så söt hon är!:)

2011-12-13 | 20:16:18




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!