Närmar mig 10 !!!

Har väll inte vägt mig på tre veckor eller nått. Vill inte!!! Jag tror hela tiden att det går åt fel håll och jag vill inte veta... Har intre tränat något det senaste, jag har varit dålig, har vab:at och inte kommit hemifrån och där någonstanns försvann hela suget... I helgen var det dessutom en riktig syndarhelg, julbord och kalas. Och jag åt då lite av varje........

Med stor ångest ställde jag mig idag på vågen.... Och den visade ju MINUS. Hela 1.7 kg !!!!

Så nu står jag på allt som allt: 9.9 kg !!!

Det är ca 2 kg i månaden och det tycker jag man ska vara nöjd med.


Vet att jag närmar mig en tröskel som kommer ta tid att ta sig över. Men det får jag ta då. Har förhoppningsvis 1-2 kg kvar innan jag är där.


Nu måste jag hitta träningsglöden igen, var jag nu ska klämma in den i mitt schema under december??
Jag tycker jag springer runt här och där så det får väll ses som lite träning ;) .

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Så härligt Kristina! Tycker du är jätte duktig som klarar av den där dieten, själv hade jag aldrig klarat att vara utan bröd =) Ja sa ju att det skulle visa minus trots helgens julbord och kalas ;)Heja dig <3

2011-12-01 | 13:39:23
Helena

Jaaaa! Grattis Kristina!!:)

2011-12-01 | 21:30:36
Petra

Men grymt! Va duktig du e!!!

2011-12-01 | 22:46:19
http://mittlivsomlapp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!