Nu är det jobbigt

Mår inte så bra gällande det här med vikten just nu. Är inne i en DJUP svacka och ser inte hur jag ska ta mig upp. Blir arg och besviken när jag äter något och det leder till att jag äter mer och ibland fel grejer och ångesten blir bara större och sörre. Kommer väll gå upp dessa 9 kilo direkt om jag äter något fel. Tror redan nu att jag gått upp, men vågar inte ställa mig på vågen. Känner mig verkligen inte bekväm med min kropp. Känns som om alla håller koll på vad jag äter, vad jag köper för mat i affären, om det syns att jag har gått ner eller att de tänker att hon har nog gått upp nu. Detta är det negativa med att vara så öppen med detta. Alla vet ju och många många vill hitta någon anledning till att kranka ner på mig för att de själva ska må bättre. 

Säger jag att jag tänker ge upp??? Vet inte...
Har jag slutat tro på detta?? Nej...

Jag vet inte vad jag tänker. Jag tror helt klart på lchf men just nu är det skitjobbigt och jag lägger för mycket energi på att vara bitter på alla som har så lätt för att gå ner i vikt och kan trycka i sig en chokladbit utan att gå upp flera kilo...

Så förvänta er ingen vägning just nu....

Vissa säger att jag blivit smalare i ansiktet, men det vet jag inte. Här är ett kort på mig framifrån. Så inget "brakort" lite snett ovanifrån (som vissa gärna vill påpeka). Så här har ni!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Vet att det är lätt att säga att du ska skita i de dumma kommentarerna men man får öva. Dessutom tror jag att du är väldigt hårt mot dig själv och antar att folk tänker negativa tankar. Det är nog lika många av de som tittar som tänker bra tankar. Vi som bryr oss vill bara att du mår bra!

2011-12-16 | 21:53:53
Helena

Jag ser klart och tydligt att du gått ner! Har bilder på dig från i våras att jämföra med, du får gärna komma hit och titta:) Fast då vill jag att du kommer för att umgås med mig också! Puss& kram

2011-12-17 | 16:43:08
http://arendalirl.blogg.se/
Isa

Lilla gumman, det syns att du har gått ner! Du är jätteduktig! Försök att tänka mindre på vad alla andra tänker. Jag hoppas att du orkar kämpa vidare-framgången du har haft hittills har gjort dig glad och du förtjänar all lycka i världen!!!!

Kramar syster

2011-12-18 | 16:01:55
jossan

Alla möter vi motgångar i kampen mot vikten. I dessa jultider är det inte lätt, men vips så kommer motivationen igen. Kämpa på! Här har jag börjat så smått, men inga dieter än, vill inte starta för hårt, ett steg i taget :)

2011-12-18 | 18:13:28
anna

Kämpa på. Jag gjorde dumheten att lägga ner helt för att jag kände mig så omotiverad, jag har fan gått upp 7!!!!!! kg på en månad, inte klokt, vill bara gråta. Så ge inte upp. Pepp pepp!!



Jag börjar om imorgon!!

2011-12-25 | 21:19:54
http://salhuset.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!