Nu sitter nu där och vräker i er förrätter...

imag0230_1325362 (MMS)

Nu sitter nu där och vräker i er förrätter, varmrätter och efterrätter... själv festar jag till det med en liten Cola, ett glas vatten och en liten påse med chips (chipsen som jag har lagt i en fryspåse för att det inte ska prasla) ..... Ja vad ska man säga... man kunde ju haft det värre.. Chipsen kunde ju legat i en bajspåse... Gött nytt år!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Och för ditt ob ska du unna dig?:) Håkan föreslog att vi skulle lägga ut bild på en tallrik där allt var uppätet eftersom varenda människa i stor sett lagt ut sin mat på fb igår. Sa att jag redan haft ute en sån bild tidigare.... Fast nu ångrar jag mig lite att vi inte gjorde det;)

2012-01-01 | 13:11:57
http://arendalirl.blogg.se/
Frun

Ja du det där med ob är ju ingen hit i vården så jag hoppas inte på några större extrapengar. Det lilla som blir får väll gå till bensinen till och från Jönköping den 28 januari (house of lola-kickoffen) eller en start till nya tapeter till vardagsrummet.



Ja en sån skulle ni ju helt klart ha lagt ut!! Eller så får ni lägga ut en tom tallrik från en vanlig dag.. då kommer folk bli mer än förvirrade, haha

2012-01-02 | 13:47:17
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!