Ren lycka

Efter att vi kommit hem från mamma igår kväll så blev jag så glad när jag kom in och såg att det var städat. Har helt klart världens bästa man. Nu låter det som om han aldrig gör det annars, vilket verkligen inte stämmer. Vi städar lika mycket. Men denna dagen hade jag mått så dåligt, ont i nacke och rygg. Och det gjorde mig så stressad att inte kunna städa, vilket ju måste göras nu innan jul. Så därför var det som om en sten föll från mitt hjärta när jag kommer hem och alla golven var skurade.
Idag är nacken bättre och jag ska därför tvätta ikapp och stryka julgransmattan, för ikväll åker granen in. 2 dagar tidigare än planerat men skönt att få det gjort.

Världens bästa man och pappa dekorerar pepparkakshus......
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!