Dagsläget

Cornelia spyr fortfarnade, Elsas feber hänger fortfarnade kvar och Jonathan har nu blivit väldigt dålig i magen :( . Så nu är de tre stycken sjuklingar som trängs inne i soffan, de tittar på tv och dricker saft. Har beställt klubbor av svärmor. Cornelia vågar ju inte äta något och då tänkte jag att hon kanske skulle klara av att slicka på en klubba lite då och då.
Fort gick det men en runda med dammsugaren fick jag i alla fall gjort. Det är ju så fort man tar tag i något som det ylas inifrån soffan.

Visst kan man väll ta ut vab för varsitt barn??

Vi funderar på om Kent ska vara hemma en dag om det blir värre. Har man nu turen att kunna göra så så ska man ju göra det istället för att gå här själv och torka spyor, skit och snor. Det är inte det att jag inte klarar det själv, men det finns lite saker som jag måste hinna med.


Är rädd att vi kommer missa världens fest till helgen... SKulle det bli så så kommer jag sitta och grina!! Så snälla barn, bli nu bra och låt mamman och pappan få fortsätta vara friska :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ebba's mamma (Angelica)

Hej :)



Bilderna gör jag i http://www.picnik.com/ :)



Krya på er ! Kram

2011-02-22 | 22:41:54
http://mideco.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!