Dröm om rasp till halsen

Idag mår vi:

Fy det kliar i alla gångar i huvudet, hade bara örat varit större så hade jag tryckt in hela handen och krafsat runt och hade det inte varit så att man spyr av att sticka ner saker i halsen så hade jag raspat runt med tandborsten. Inte kan jag använda nässpray heller eftersom min näsa är så känslig :(

Jonathan har i alla fall inte spytt sen i natt men vågar fortfarande inte äta.

Elsa klagade på ont i örat i natt så Kent stannade hemma idag och tog henne till vc. Jovisst hade hon öroninflammation, så hon fick med sig Kåvepenin hem. Den är ju så äcklig bara men hon är allt duktig tjejen och får i sig det mesta.

Cornelia har jättetråkigt!! Och jag orkar inte hitta på något. Hoppas Jonathan är på benen i morgon så att de kan umgås lite.

Kent mår bra :)



Gjort idag:

Fått två samtal av en god vän som berättat glada nyheter, både vad gäller henne och mig ;) .
Jag har sovit bort en kommande feber. Ja det tro jag i alla fall. Jag hade så ont i hela kroppen och jag frös. Låg och försökte få värme av en febrig Elsa. Men efter att ha sovit så känns den biten bättre.
Jag har längtat efter en vän vid namn Hanna <3 . Men det lär ju dröja innan jag får komma och krama på henne.
Jag har sett 2 avsnitt av Sofias änglar, utan att gråta (helt otroligt).
Läst Alfons Åberg för Elsa. Det har vi nu gjort i 5 dagar när vi ska vila. Aja Baja Alfons Åberg och Godnatt Alfons Åberg :), mycket bra böcker.



Thats my day!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!