Ensam hemma......

Ja inte händer det ofta, att Kent ligger borta, men ikväll sover han på hotell i Göteborg. Han är på kurs där i två dagar. Därför struntade jag i färgen idag, kommer ju inte ställa mig själv här i kväll och måla i alla fall.



Just nu

Jonathan: Mamma får jag ta kort på dig??
Jag: Nej.
Jonathan: Varför då?
Jag: Jag tycker inte att jag är fin idag...
Jonathan: Jag tycker du är fin mamma.

Detta utspelade sig precis just nu när vi sitter här i köket och barnen äter kvällsmat. Man blir helt varm i hjärtat.




Annars har det inte hänt något större här hemma idag. Jag och Elsa hann vara ute någon timme idag innan snö och regn kom.
Tjorven har kommit på att det är ju skitkul att sticka till grannen och inte alls komma när matte visslar.
En vän har ringt och bjudit hem mig på fika i morgon förmiddag <3 , det gjorde mig så glad. Vi ses allt för sällan nuförtiden. Men vi får ta igen så mycket det bara går i morgon.

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Så fin han är! Sånna där små saker blir så stora i ens hjärta när de kommer från ens barn!

2011-02-09 | 22:40:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!