Jag är en tjuv

Min hjärna står på OFF.... Och det funkar inte för en mamma.
Hembrev där det står att det ska vara innebandyturnering för f-3:an på onsdag. Mer uppfattar inte min hjärna. Så jag packar väskorna fulla med gympakläder till barnen idag. Men det visade sig att det inte alls skulle vara idag utan nästa onsdag och inte var det säkert att de ska ha gympakläder med heller. *suck* Var la jag hembrevet nu igen......

Jonathan har haft sina skridskor med sig till skolan för ett tag sen och de ligger kvar men han åker ju inte nu så jag tänkte att jag kunde smita in i morse och ta med dem hem. Så det gjorde jag.
När Jonathan kommer hem så har han en påse med sig hem...

Jag: Vad är det där??
Jonathan: Men mamma, det är ju mina skridskor...
Jag: meeeeen.....Ööööööööööö. hmmmmmmmm

Jag kollar påsen och visst ligger det ett par skridskor där med brorsans namn på (ärvda). Jag är en tjuuuuv!! Jag har snott någon annan stackars hjälplös unges skridskor!!!!!
Så jag får smyga tillbaka dem imorgon och hoppas att ingen har saknat dem...


Hoppas att ON-knappen funkar i morgon.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Eirikelin

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-11-21 | 15:20:29
http://eirikelin.blog-howto.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!