Jag orkar inte

Jag vill bara skrika!! Jag blir galen på detta stök som uppstår varje dag. Spelar ingen roll om man städar kvällen innan för nästa dag när man vaknar har en bomb slagit ner och det ligger saker överallt!! Ingen verkar bry sig förutom jag. Ja Kent får något utbrott om saken då och då han med men jag blir verkligen less på detta. Jag tjatar och tjatar på barnen (och gubben) att plocka upp och de får själva städa sina rum men inte fattar de bättre för det.. GGGGGAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!
Nu kanske ni tror att jag är en ilsken menskärring idag men så är det inte, jag är en ilsken mamma och fru som håller på att gå sönder.......
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marie

Känner exakt samma sak...

2011-02-09 | 14:06:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!