På spåret

Mamma fick leka  "På Spåret" under resan. Först vid 4p-frågan så gissade hon rätt stad, VARA. Vi skulle äta gott och sen höra på Kalle.... Vilken Kalle? Jo Kalle Kalle Kalle Moraeus! Mamma och Lasse älskar ju folkmusik och jag och Daniel tycker om att hänga ihop så då var ju detta bra :) . En glad och dansande mamma satt bredvid mig under hela konserten, härligt. Jag tyckte allt att det var helt ok, han är allt lite rolig den där Kalle. Och tack vare Cornelias val av städlåtar (mycket högt spelade) så kunde jag tom sjunga med i en låt :). Den som han var med i melodifestivalen med. Många skratt har det då blivit, kanske mest mellan mig och Daniel, men det är alltid mysigt att göra något ihop bara vi fyra.


Mamma får "På Spåret-ledtrådar" av Lasse under resan.


Vara Konserthus stog för både maten ch underhållningen


Kalle och gubbarna


Kalle och Mamma. Mamma köpte en signerad skiva


Daniel med idolen ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Va kul! Och "på spåretfrågo" var ju en himla kul idé!:)

2011-02-14 | 10:10:41
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!