Plastikkirurgi???

Sitter i soffan och nyser och snyter mig om vartannat. Jag kollar runt på nätet samtidigt som jag kikar på Plastikdoktor 90210. Är ju farligt att se på de programmen, man vill ju tillslut själv lägga sig under kniven. Själv vill jag nu fixa magen, näsan, armarna och tuttarna, hahahahahaha. Tur att hjärnan är full i snor så att de dumma tankarna snart snyts ut igen.


Är skrämmande när man ser fler och fler som börjar se ut såhär!!
Snart kan man ju inte längre se barn som är lika sina föräldrar för att föräldrarna genomgått så många operationer.




Atjoooooo!!!
Så, då snöt vi ut de idéerna :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Nej det tycker jag inte är dumma tankar, vill själv lägga mig under kniven tillslut, mage och nya tuttar hade varit en dröm att få:)

2011-02-24 | 07:27:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!