3 dagar

Här är det fullt upp!

I torsdags var det kyrkis och jag lät Cornelia ha en dag ledigt från förskolan och tog med henne också. Hon skulle ju få träffa Ronja som hon först är jättespänd och glad för, men sen när de träffas så var det inte så mycket med det, hahahaha. Cornelia var lite nerrvös, hon har ju aldrig varit på kyrkis i Tanum och hade ju därför mycket att kolla in.




På kvällen fick vi besök av T**** och vi kom in på min "sjukdom". Att man inte kan se att jag mår dåligt osv. Ja det är ju så andra ser det och inget som förvånar mig.

Fredagen var en trötthetens dag och jag orkade inte ta tag i något. Men när det var 1½h kvar innan besök väntades så fick jag eld i röva och for fram här som en torped med dammsugare, mopp och trasa.
Besöket var två mycket goda vänner som bidrog till en mysig kväll.
Kom även fram lite grejer som jag nu måste klargöra för er bloggläsare

Ni är förmodligen helt fel ute med vem ni tror denna Lisa är, så släpp det :)

Men lite roligt är det ju att det går rykten om min blogg på "stan", hahahaha. Och det visar ju att ni bryr er fast ni kanske inte vill erkänna det ;)

Idag Lördag. Efter att inte kunnat sova i natt (somnade vid 5-tiden) så har jag mest legat i sängen och trynat så fort tillfälle funnits. Har även en förbannad mensverk som jag kan använda som anledning till att få gå och lägga mig.
Men någon nytta har jag allt varit med och bidragit till ;). Vi har idag börjat måla om i rummen uppe. Så i veckan som kommer så blir det förmodlingen flytt en våning upp :)



Ja och som många andra så har det visats melodifestivalen här på tv:n under kvällen. Jag gillade Brolle, Loreen, The Moniker och Christian Walz. Jag gillar inte Sanna Nielsen!!!! Jäkla gnällröst!!! Ungarna gillade Babsan :)

Ni får ursäkta om det fattas lite bokstäver, typ O & L, de knapparna krånglar.

Det var det my friends!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!