What???

Vad händer vad händer... Jo bla: Arbetar jag gratis inom hemtjänsten. Jag hjälper min stackars svärmor att ta sig från en plats till en annan. Stackaren halkade ju på isen förra veckan och har svårt att gå, sitta och ligga nu. Men i morgon ska jag köra henne till röntgen och förhoppningsvis få svar på varför det gör så ont. Jag hoppar också in gratis som hundrastare, svärmors hundar måste ju ut och gå lite längre sträckor än utanför trappen så de får igång bajserit´.
Sen så har man ju sina egna att ta hand om också, bla att införskaffa nya kängor till Jonathan när Tjorven bitit sönder de han hade.
Och springa runt och påminna barnen om att stänga toadörren för annars går äckelhundarna in och rotar runt i äckelhinken som det ligger äckelsaker i.... Ja ni förstår.....
Jag har också fått gubben att beställa 10 pack dammsugarpåsar, för här går det åt som smör. Tex när Tjorven går loss på en blomma som ju måste dödas och när sen Elsa kommer och tycker att den tomma krukan, som den dödade blomman stog i tidigare, borde slås sönder eftersom den nu inte används...

Ja det är det som händer i mitt liv just nu.

Jo just det ja! Vi sover i nya rummet idag :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Oj...

2011-02-16 | 08:05:01
Lotta

Händer mycket hos dig;)

2011-02-16 | 08:57:32
Kristina

Japp här är det full rulle!! ;)

2011-02-16 | 11:25:31
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!