Ditten & Datten

Har haft en toppendag!
En av sakerna jag har varit med om är Tjorvens träff med sin morbror.




När jag kom hem så somnade jag på soffan, gött gött. Kent hade då ringt till Petra och pratat med henne. Men så får han ju inte göra, jag vill ju också prata :). Så jag ringde upp henne när jag vaknat. Jag och Kent kom med förslaget att vi skulle komma upp och hälsa på under påsk. Nu hoppas vi inte att någon ekonomisk kris infinner sig så att vi inte kommer iväg. Längtar längtar längtar!!! Barnen vet inget, det ska bli en överraskning :)

Har också fått hjälpt en tjej med en ny bloggdesign. Kan tyvärr inte dela med mig av adressen för hon vill ha koll på vilka som är inne och kikar. Det verkar i alla fall som om hon blev nöjd, jag tyckte i alla fall att det var roligt.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

De var så söta tillsammans, en stor röd ruffs och en liten en.



Gud så roligt om det blir en tur för er till påsk, då får du dokumentera ordentligt så jag också får se!:)

2011-01-26 | 07:48:40




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!