En åsikt

Funderar ibland på att bli politiker, ingen tycker ju som jag av alla partier. Tycker det behövs lite "vanligt" folk som få vara med och bestämma.

En sak som jag har funderat på nu det sista är:

Abetslösa borde få ekonomisk hjälp till att kunna börja träna!!! Det är inte gratis att träna på tex ett gym.
Istället för att de arbetslösa ska gå hemma och fastna vid datorn så hjälp dem att komma ut och röra på sig.

Sen tycker jag också att vi överviktiga också skulle få ett bidrag för träning. Att de ska införa trängselskatt för överviktiga är ju helt sjukt! Hjälp oss istället att bli mindre på ett sundare sätt. Få oss inte att må sämre!
Gå ut och gå säger ni då, men hur jäkla taggad blir man av att gå ut och gå ensam?? Man behöver bli pushad.


Så tycker jag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!