En bra känsla

Längtat länge nu. Och äntligen är det tisdag i morgon (eller idag om man ser på klockan) och jag får äntligen träffa Helena. Jag kanske låter knäpp när jag pratar om henne men det är bara något som känns så jäkla bra :)
Det har helt enkelt klickat, hahahaha

På lördag blir det loppisdag för oss, wiiii. Då gör vi Uddevalla osäkert. Jag hoppas jag hittar en massa loppisfynd. Sen måste vi ju in på åhlens också och förhoppningsvis hittar jag något fint till Ingrid och Hanna där.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Söt du är!♥ Känns jättebra att vara med dig också! Ses om en liten stund!:)

2011-01-25 | 09:00:22
http://arendalirl.blogg.se/
Hanna

Så spännande!

2011-01-25 | 20:39:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!