Färg på fingrarna

När Kalasandet var slut så åkte jag och Cornelia hem för att hämta de andra för att sen åka vidare till Carro och Bubba. Carro bjöd på superdupergoda bakade potatisar med egen röktröra till, så mumsigt!
Blev lite kortspelande också men de stora ville hela tiden att jag, Kent och Elsa skulle åka hem. Ja Cornelia och Jonathan skulle sova över. Vid halv tio-tiden så gav vi upp och lät dem få Carro och Bubba för sig själva. Det var två lyckliga ungar med ett smile upp till öronen och en stor längtan till morgondagen som vi lämnade. Inte längtar de tills i morgon för att de ska åka hem då, nej de ska iväg och bada med C & B :)


När vi kom hem så tog jag och Kent tag i hallenprojektet. Kent har satt upp vävtapet och jag har målat i fönster och lister.
I morgon blir det massor av målande och det ska bli riktigt roligt, känner att jag är på g nu :)


Pössar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Men fasen vad bra! Att ni hade ork och börja fixa när ni kom hem!! Hoppas det blir mycket målande idag och så kommer det väl lite före och efterfoton förstås?

2011-01-16 | 09:12:13
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!