Funderingar

Har funderat lite. Om man inte skulle gilla någon av barnets kompisar, hur skulle man göra då? Ska man inte låta dem leka tillsammans eller bara låta dem leka hos kompisen så man slipper ha kompisen hemma?? Eller ska man bara hålla ut??
Vad ska man göra om man inte tycker om föräldrarna till barnets kompis??? Försöka låta bli att de leker där eller bara bita ihop??
Vad ska man göra om man inte tycker om sin kompis barn??
Eller om man tar illa vid sig av hur ens kompis behandlar sitt barn??? Ska man säga vad man tycker eller låta personen fortsätta??


Snälla tyck till lite. För inte kan jag väll vara den enda som har tänkt på detta???
Ni kan tycka till utan att skriva namn om ni inte vill att vi ska veta vem du är. Men tyck till!!



(Jag påstår inte att jag peronligen har dessa problem) 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Klart du har personliga problem med detta, annars så hade du aldrig tagit upp frågan.

2011-01-31 | 13:02:56
Kristina

"LISA": Skulle inte du sluta läsa den här bloggen!!???

2011-01-31 | 15:19:39
http://frutonskog.blogg.se/
Helena

Hade jag inte tyckt om föräldrarna så hade jag nog bitit ihop tror jag såvida jag inte tyckte att de var helt oansvariga för då hade jag inte låtit barnen åka dit.



Resten får jag tänka lite mer på.

2011-01-31 | 22:42:59
http://arendalirl.blogg.se/
Petra

Det här är skitsvårt men jag låter inte Madicken åka hem till barn som jag verkligen inte tycker om.

Är det ett barn som jag har svårt för men tycker att föräldrarna är helt ok så känns det bättre. Men jag önskar verkligen att man kunde styra precis vem barnen ska leka med men ibland måste man bara bita ihop helt enkelt...även fast jag hatar det :)

2011-02-01 | 19:40:59
http://mittlivsomlapp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!