Funderingar

Sitter här i soffan.. Inser att jag kommer vara sjukt trött i morgon när klockan ringer 06.30. Men jag kan inte somna. Jag har försökt läsa, men icke.. Släckt lampan, men icke. För mycket som snurrar runt i mitt huvud.

From i morgon är jag 50% sjukskriven = i morgon ska jag till arbetsförmedlingen och jag måste hitta ett jobb. Är jag redo????

Jag har börjat greja här hemma och vill ju fortsätta men då väcker jag ju hela huset.

Hur får folk bete sig mot andra???  Hur mycket skulle det kosta att bygga ut ett litet rum så jag fick en tvättstuga??


Hur kommer jag vilja ha det i min trädgård?

Är det alltid mamman som har rätt???

Undrar om Kent kan bygga den där hallmöbeln som jag har i huvudet??

Vad innebär ensam vårdnad?

Kommer föskolan börja gnälla om sina jäkla skittider som gäller 15h barnen i morgon??

Mmmmmmmm snurrar runt en massa vill jag lova.....
Hungrig var jag också, så mycket att det gjorde ont i magen. Så nu mumsar jag på en banan....


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Oj, hoppas du fick några timmars sömn till slut! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra för dig med din halva sjukskrivning, finns här om du behöver prata!



Stor kram Helena

2011-01-10 | 07:43:50
http://arendalirl.blogg.se/
Petra

Jag känner igen det där...känns som hjärnan aldrig vilar :( Hoppas det löser sig älskling! Pöss på dej♥

2011-01-10 | 11:32:33
http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Mikaela

Känner igen det där, hjärnan arbetar och funderar och man har svårt att slappna av. Tror det kommer att lösa sig, finns här om det är något. kram

2011-01-10 | 12:10:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!