Jag som annorlunda?

Sitter här i soffan och sappar mellan kanalerna. Sur för att det är tråkig handboll istället för familjen annorlunda. Älskar verkligen det programmet, kanske för att man alltid har drömt om en stor familj.  Dessvärre förälskade jag mig i en man som inte har samma dröm. Så jag får kika på programmet och för en stund kliva in i deras värld.

Men jag saknar denna härliga familjen.



I morgon är det menigen att jag ska klara av att få iväg barnen till skolan och sen vidare till mamma. Vi ska tillsammans till veterinären med hundarna för vaccinering. Jag som knappt har kunnat röra mig idag :( . Detta suger verkligen. Men Kent letade fram "strypkragen" så nu får nacken vila lite i alla fall.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Håller med dig Kristina! Jag saknade också programmet igår... och kan inte förstå VARFÖR dom skall sända handboll eller va det nu är för sport på just TV4 så alla bra program utgår, sedan har vi ju bara tre kanaler, så utbudet här är inte så stort =(

2011-01-18 | 09:52:21
Helena

Din stackars sate, hur är det med dig idag?

Måste nog ta och hålla lite bätte koll på det där programmet, har bara kollat nån gång!

2011-01-18 | 10:27:20
lisa

Har tittat lite på din blogg och jag får säga att det är mycket gnäll. Du skall vara tacksam över dina tre barn ochen make som bryr sig om dig. Han verkar slita ganska hårt för att "tillfredsställa" dig men till ingen nytta då du allt är bra bortskämd.. Skall sluta läsa din blogg....

2011-01-19 | 00:13:43
Kristina

Evelina: Ja vi röstar ner handbollen :( . Fy vad tråkigt att bara ha 3 kanaler. Men det blir ju vad man är van vid :) Kramar!



Helena: Ja du MÅSTE se det. Jag kollar tom deras bloggar, hhahaha. Jag erkänner i alla fall ;)



Lisa: Har ett helt inlägg till dig :(

2011-01-19 | 23:25:54
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!