Lång natt

Jahopp!!

Nu är kl 6.11 och jag har inte sovit en endaste minut i natt. Inte känner jag mig särskilt trött nu heller...
Har verkligen försökt att somna, men det fick bli vändor med tv-tittande, bloggande, mobilspelande och annat in emellan försöken.
Ska försöka sova på förmiddagen då barnen är på fsk/skola, men jag ska ställa klockan så jag inte sover för länge och inte kan somna ikväll.

Om 30 min är det dax att väcka barnen :) äntligen någon att prata med. Försökte prata med Kent förut men han tyckte nog att jag var pain in the ass med allt mitt tjöt, han är ju van vid att ha det lugnt på morgonen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Hoppas att du får sova gott sen! Ska inte ringa!

2011-01-11 | 08:26:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!