Lite sen sist

Har inte bloggat på några dagar, finns en anledning till det men inget jag kommer dela med mig av.
Annars så har det rullat på som vanligt.
I lördags kväll kom Carro och Bubba på besök.Blev en hel del kortspelande, ett jag inte kommer ihåg namnet på, sjuan och avslutningsvis plump



Söndag tillbringade Kent med älglaget och jag och barnen hemma hos mamma. Den äldsta hunden Tanja kanske snart måste avlivas, hon har en klump i halsen som gör att hon inte kan äta ordentligt. De ska testa en sista gång med mediciner men hjälper inte det denna gången (har redan fått en behandling) så blir det tyvärr avlivning. Fy!! Det är ju min första hund och det känns ju lite extra jobbigt, men hon är ju också 14-15 år gammal.  Så vi var där för att ta farväl om det nu skulle visa sig vara sista gången vi såg henne :( . Men nu fick hon ju en sista chans, om 10 dagar vet vi. Hinner träffa henne igen <3

Måndag idag. Kent började jobba igen, kort vecka dock :) . Har verkligen älskat att ha honom hemma, att vi alla är hemma och bara strosar och gör vad som faller oss in.
Ska inte klaga då jag fick sovmorgon till kl 11!! Då först väcktes jag av bråkande barn, de hade snällt gått och satt sig i soffan när de vaknat och låtit mamma sova. Sånt gillas :)
Annars har vi inte gjort så mycket, allt det vanliga, dammsuga, disken, tvätten och maten. Idag hjälpte Elsa mig att göra pannkakor



Nu väntar Cornelia på att vi ska leta efter batterier och dra igång singstar, idag kom ett nytt singstar på posten :)




Puss & Hej

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Hoppas verkligen att Tanja blir bättre! En hög ålder, är glad för då har Hamlet nåt att brås på! En jättefin matte♥



Kramar

2011-01-04 | 00:00:04
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!