*Många fula ord*

Bajsrygg!! Varför klarar jag inte av att måla?? Varje gång jag ger mig på måleri så pajar ryggen, samma ställe varje gång. Sen får jag ont i nacken också och det tar låååång tid innan den blir helt ok igen. Samma gamla visa. Nu är det väll på tiden att jag tar tag i min kära högersida. Jepp för det är alltid högersidan som krånglar, inflammationer och ryggskott mm. Grrrrrrrr så jäkla tröttsamt! Har inte tid med detta nu ju, ska ju snart måla två rum.


För er som undrar hur det går i hallen så är i alla fall väggen färdigmålad, likaså i fönstret och runt dörren. Nu är det lister (runt fönster och golv), måla taklister, bygga förvaring/skohylla, köpa golv och se om man kan lämna in dörren för målning kvar :). Ja ganska mycket verkar det som nu när man skriver upp det, haha.
Kanske att jag bjuder på en bild so far senare, det får tiden utvisa.


Tjing!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Monica

Jag tycker det låter som om ni har hunnit med mycket. Allt tar ju så j...a mycket tid. Var nöjda.



Kramen

2011-01-16 | 20:44:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!