Monstret

Så äntligen Tisdag och snart dax att åka.
Hoppas inte jag skrämmer någon idag med min stora läpp. Jag har fått ett jäkla munsår och det är så äckligt. Men jag smörjer och smörjer och håller tummar och tår att det ska vara borta tills helgen infinner sig, för de stackars Uddevallaborna överlever nog inte ett möte med ett monster. Moahahahaha
Och ja ni slipper se bildbevis på monstret ;)

Får ta en stor varm mössa på mig också för håret är blött och jag hinner inte fixa det nu för det är dax att åka till Helena, men först en snabbis in till Hedemyr.


Kram!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Ta på tandkräm ikväll, torkar ut det som bara den...

2011-01-25 | 11:15:38
Kristina

MIKAELA: Nej tandkräm är inga bra grejer. Det stelnar och går inte att få bort sen utan att man drar bort hela skorpan. För mig funkar det bäst med riktiga munsårssalvor

2011-01-25 | 15:58:50
http://frutonskog.blogg.se/
Mikaela

Funkar finfint, vill man ta bort det är det bara att blöta upp det med vatten på ett papper. Var bara ett tips på billigare variant.

2011-01-25 | 18:09:14




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!