Projekt Hall

Nu står det stilla med målandet pga av min rygg. Har därför blivit tvungen att hänga in klöderna och ställa in skorna, blev för jobbigat att ha det i kök och vardagsrum. Men det är inte hela världen att flytta ut det när jag ska taklisterna en gång. Sen ska vi förhoppningsvis snart kika på efter golv. Blir ett billigt pluss att jag ska ha en matta att torka av skorna på i halva rummet. Golvet kommer ju inte synas så mycket så det är mindre viktigt. Sen ska det ju upp lister runt fönstret och nya rund golvet. Så det ska ju också målas.
Men eftersom ni har varit nyfikna på hur det ser ut just nu så bjuder jag på lite bilder. Har inga förebilder på denna datorn, så ni får hålla ut tills jag orkar sätta mig vid den gamla :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lisa F

Å vilken fin hjärttavla ni har i hallen ;) kram

2011-01-22 | 00:09:14
Kristina

LISA F: Japp och den kommer från världens finaste :)

2011-01-22 | 11:39:24
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!