Sitter här igen

Mmmmmm håller på att vända på dygnet tror jag, icke bra. Jag sov ju inte många timmar i natt och idag på dagen så somnade jag. Men jag var helt slut efter ams-besöket. Och nu sitter jag här och funderar på mina nya planer ang rumbyten, hahaha.




Funderade på hur Cornelia och Elsa kommer bli i tonåren, vilka kommer de se upp till, hur kommer de klä sig osv. Det som är skrämmande är att dagens unga tjejer tydligen tycker att denna tjejen är något att se upp till


(Bilder från Kissies blogg)

För er som inte vet, detta är Kissie. En ung bloggerska som ser allt annat än naturlig ut och som både tjejer och killar tydligen tycker är bra.

MY GAAAAAAADANES!!!!!

Har aldrig kikat in på hennes blogg innan, men jag brukar kika in hos Katrin och hon hade lagt ut den första bilden och skrivit en massa elakt (så som Katrin brukar göra). Blev då nyfiken och var ju tvungen att kolla vad detta var för en människa.

Jag gör tummen ner för KISSIE
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Ja fy, en skrämmande förebild! Har kikat in på hennes blogg några gånger och om det inte är ett skådespel hon håller på med så blir man ju riktigt rädd!

Tror att Elsa och Cornelia har bättre förnuft och hittar en mycket sundare förebild!

Kram

2011-01-11 | 08:10:09
http://www.nogg.se/emmahson
Helena

Jag har följt henne under några år. Hon kör på med en roll men till slut vet inte folk vart den börjar eller slutar.

2011-01-11 | 08:27:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!