Stolt mamma


Ligger i sängen och hör hur Jonathan fixar och donar i köket. Han värmer pannkakor till sig och sina syskon. Han har verkligen bra hand om Elsa, jag blir så stolt.
Själv är man sängliggandes och kan knappt röra mig utan att kvida av smärta. Nu har det även gått över till vänster sida. lkdfjkjdfhgfhgkjgn!!!!

Har väll snart kikat igenom hela tradera och alla era fina bloggar. Tur det finns några som uppdaterar bloggen så jag har något att läsa. Förutom det så har jag precis läst ut en bok (betyg kommer senare) och börjat på en annan. Så helt sysslolös är jag ju inte. Förbannat jobbigt bara att man måste lyfta armarna lite för att kunna läsa, det gör ju så ont.

Maten är färdig!!!!

Jonathan är klar med pannkaksuppvärmningen. Jag förstår ju att det kommer bli mycket sylt och socker nu när jag inte är där med fingret, men det får gå idag.




Älskade unge!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!