Underbara nära och kära

Blev inte som planerat, tack vare Kent och mamma. Kent stannade hemma lite längre i morse så att han kunde lämna barnen på skolan/förskolan. Sen får dom vara där lite längre så han kan hämta dem efter jobbet. Mamma kom och hämtade Tjorven och tog med henne till veterinären.
Så idag behöver jag bara tänka på mig själv. Försöker vara uppe och gå, mamma sa att det är bra för då sätter blodcirkulationen igång och man blir snabbare bättre, men det är svårt. Jag kan ju inte låta armarna hänga fritt för det gör så ont, går ju och håller axlarna högt för att slippe det och då spänner jag mig och det blir inte bra. Blir en ond cirkel. Nu har jag varit uppe ett par timmar för "en mamma har alltid rätt", men nu gör det för ont så jag har staplat upp alla kuddar i sängen och tagit med mig datorn.

Auf widersehne!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!